طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

تغییر آواتار در وردپرس

به درخواست کاربر عزیزمون آقای مهدی آموزش تغییر آواتار در وردپرس را برای شما قرار داده ایم. وردپرس و بسیاری دیگر از سیستم های مدیریت محتوا از سایت گراواتار برای نمایش آواتار نویسندگان و کاربران استفاده می کنند.شاید شما در بیش از ۳۰۰ سایت نظر داده اید. هنگام ارسال نظر جدید تصویری ارسال نکرده اید و تصویر شما را بصورت عکس زیر نمایش میدهند.

11

Gravatar چیست؟

گراواتار یا همان Globally Recognized Avatar به معنای آواتار جهانی شناخته می شود که وقتی شما درون سایت های وردپرسی اقدام به ارسال نظر میکنید از طریق ایمیل شما گراواتار شما در سایت gravatar گرفته و درون بخش نظرات قرار داده می شود.این بدین معناست که شما دیگر نیازی به ارسال تصویر خود در همه سایت هایی که در آنها نظر ارسال می کنید ندارید.

بیایید از زبان خود گراواتار قضیه رو باز کنیم:

تصویر گراواتار شما تصویری است که شما را از وب‌گاهی به وب‌گاه دیگر دنبال می‌کند و هنگامی که دیدگاهی یا نوشته‌ای در یک وب‌نوشت می‌نویسید در کنار نامتان نمایان می‌شود. چهرک‌ها کمک می‌کنند نوشته‌های شما در وب‌نوشت‌ها یا انجمن‌ها مشخص شوند، پس چرا آن را در همه‌جا به همراه نداشته باشیم؟

اگر تا بحال توی گراواتار ثبت نام نکردید هنوز هم دیر نیست.میتونید توی سایت گراواتار به آدرس gravatar.com برید.

gravatar-1

در قسمت enter your email address to get started ایمیل خودتون رو وارد کنید و روی get your avatar کلیک کنید.

برای ثبت نام در گراواتار باید یک اکانت wordpress.com داشته باشید. با این اکانت می توانید در گراواتار ثبت نام کنید. ( البته برای ثبت نام در وردپرس باید از سرویس های تغییر آی پی استفاده کنید )

پس از کلیک میتونید توی سایت گراواتار ثبت نام کرده و آواتار خود را اضافه،حذف و یا تغییر دهید تا توی همه سایت هایی که تا بحال نظر دادید و یا به عنوان نویسنده اقدام به ارسال پست کردید آواتار جدید شما نمایش داده شود.مانند تصویر زیر:

آواتار در وردپرس

امیدوارم این آموزش به شما کمکی در راستای ارتقا وردپرس پارسی کرده باشه. موفق باشید

نمایشگر ویدی

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

آموزش کامل وردپرس

این آموزش قسمتی از آموزش قدم به قدم وردپرس هست. شما می‌توانید در دوره آموزش کامل وردپرس شرکت کنید و کار با وردپرس را بصورت ویدیویی یاد بگیرید.

پکیج آموزش کامل و

منبع: میهن وردپرس

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۲
شهربانو دوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی