طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

شما تجربه خوبی در HTML، جاوا اسکریپت و CSS دارید. خوب، این زبان ها به اندازه کافی خوب هستند تا به شما در برخورد با سمت کلاینت یک وب سایت کمک کنند. اگر می خواهید یک برنامه نویس جدی باشید، باید زبانی که به اندازه کافی قدرتمند باشد را برای انجام برخی از کارهای فنی تان یاد بگیرید. اگر در برنامه نویسی تازه وارد هستنید، به یک زبان نیاز دارید که به شما کمک کند تا به اندازه کافی رشد کنید.

این جایی است که #C میتواند انتخاب مناسبی باشد. بنابراین، آیا باید #C را یاد بگیرم؟

سی شارپ

#C یک زبان برنامه نویسی شی گرا ، عمومی و چند منظوره است.از این زبان می توان برای توسعه برنامه های کامپیوتری و  اپلیکیشن های وب استفاده نمود. این زبان در بین پنج زبان محبوب و پر طرفدار جهان رتبه بندی شده است. اگر شما در یادگیری یک زبان برنامه نویسی بین سی شارپ و دیگر زبان ها تردید دارید، پس در ادامه این مقاله همراه من باشید. در این مقاله، من به شما دلایل قانع کننده ای ارائه میدهم که چرا باید #C را یاد بگیرید.

چرا باید زبان برنامه نویسی #C را یاد بگیریم؟

در این مقاله به 8 دلیلی که میتواند شما را در یادگیری این زبان تشویق کند خواهیم پرداخت.

1.#C چند منظوره است

به عنوان یک زبان برنامه نویسی عمومی و چند منظوره، شما می توانید هر چیزی را با استفاده از #C انجام دهید. این که آیا شما میخواهید یک برنامه دسکتاپ سازمانی بزرگ، برنامه وب، برنامه تلفن همراه یا حتی یک سرویس ابری ایجاد کنید، سی شارپ در انجام هیچکدام از این کارها هیچ کمبودی ندارد. این زبان همچنین به شدت در توسعه بازی های ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرد.

#C زبانی است که به شما آزادی کاملی برای توسعه مهارت های برنامه نویسی تان میدهد. ماهیت بی حد و حصر این زبان بدان معنی است که شما در هنگام توسعه یک برنامه مجبور نیستید از یک زبان به زبانی دیگر مهاجرت کنید. شما فقط نیاز دارید در همه چیز این زبان مهارت پیدا کنید. بعد از آن در موقعیتی قرار خواهید گرفت که میتوانید هر کاری را با آن انجام دهید.

2.بسیار مناسب برای افراد مبتدی

آیا شما یک مبتدی در عرصه برنامه نویسی هستید؟درک میکنم که ممکن است از برخی از زبان های برنامه نویسی ترس داشته باشید. خبر خوب این است که #C یکی از زبانهای برنامه نویسی است که برای برنامه نویسان مبتدی بسیار مناسب است.

درک این زبان بسیار آسان است و به راحتی فهمیده میشود. واقعیت این است که این یک زبان برنامه نویسی سطح بالاست و درک آن ساده است. دلیل آن هم این است که قاعده ی نوشتاری این زبان بسیار شبیه زبان انگلیسی است.

یکی دیگر از چیزهایی که باعث می شود #C برای مبتدیان مفید باشد، خلاص شدن از بسیاری از وظایف پیچیده است. در شرایط عادی، زبان برای شما برخی از وظایف مانند مدیریت استثنا ها و مدیریت حافظه را مدیریت می کند. این باعث می شود که شما به جای پرداختن به این گونه مسائل بیشتر بر روی منطق برنامه خود تمرکز کنید.

3.مفاهیم پایه و مهم را برای شما نهادینه میکند

پس از تبدیل شدن به یک متخصص در یک زبان برنامه نویسی، واضح است که شما مایل به کشف زبان های دیگر برنامه نویسی هستید. لازم است توجه داشته باشید که در یادگیری یک زبان برنامه نویسی، پایه و اساس بسیار مهم است. #C شبیه به بسیاری از زبان های برنامه نویسی است. هنگامی که شما زیر و بم این زبان را فرا میگیرید، برای یادگیری زبان های دیگر نیاز به صرف وقت بسیار کمتری دارید.

4.برنامه هایی که به زبان نوشته میشوند نگهداری و توسعه ی آنها در آینده آسان است

استاتیک بودن نوع های داده ای در این زبان نگهداری و مدیریت برنامه ها به این زبان را ساده تر کرده است. دلیل اصلی این است که کد زبان #C قبل از اینکه به یک برنامه تبدیل شود، بررسی می شود. این باعث می شود که خطاها و اشکالات ردیابی و اصلاح شود.

واقعیت این است که #C یک زبان استاتیک برای انواع خود است، و این بدین معنی است که شما کمی قوانین سخت گیرانه در مورد چگونگی نوشتن کد خود دارید. بنابراین این باعث میشود زمانی که برنامه شما از نظر اندازه بزرگ و پیچیده شد نگهداری و توسعه ی آن ساده تر باشد.

5.#C سریع است

زبان هایی که دارای نوع های استاتیک هستند همیشه سریع تر از زبان هایی هستند که دارای نوع های داینامیک اند. سی شارپ در هنگام اجرا بر روی دستگاه شما نیاز به منابع زیادی ندارد.

6.#C یک زبان ایده آل برای توسعه بازی است

توسعه بازی یکی از پرطرفدارترین زمینه ها در دنیای فناوری است. اگر شما آرزوی دارید یک توسعه دهنده بازی باشید، #C یک زبان کامل برای شماست. اکثر بازی های ویدئویی با استفاده از #C توسعه یافته اند.

7.#C فرصت های شغلی زیادی را برای شما فراهم می آورد

به عنوان یک زبان عمومی و چند منظوره، #C فرصت های شغلی زیادی را برای شما فراهم می آورد. شرکت هایی بسیاری در سراسر جهان به دنبال برنامه نویسان سی شارپ برای انجام وظایف مختلف خود هستند.این که آیا این کار ساخت یک برنامه تلفن همراه، سرویس وب و یا یک برنامه کاربردی سازمانی است، مهارت های شما این را تعیین خواهد کرد. از طرفی در آمد برنامه نویسان سی شارپ هم در دنیا قابل توجه است.

8.#C دارای یک جامعه بزرگ است

یک جامعه بزرگ برنامه نویسان #C وجود دارد. این بدان معنی است که هر زمان که به آن نیاز داشته باشید، همیشه می توانید از کمک و فکر دیگران استفاده کنید.

با دلایل بالا، هیچ بهانه ای وجود ندارد که شما نباید #C را مطالعه کنید. علاوه بر این، این زبان برنامه نویسی در حال تکامل است و به راحتی مقیاس پذیر است.

منبع
 لرن سورس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۵
شهربانو دوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی