طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

به لطف پیشرفت روز افزون تکنولوژی، بازی های ویدئویی به عنوان یک منبع اصلی سرگرمی تبدیل شده اند . برای برنامه نویسان، بازی های ویدئویی چیزی بیش از یک نوع سرگرمی است. این بازی ها تأثیر مستقیمی بر روی جنبه های جسمی و شناختی کاربران خود دارند. گذراندن چندین ساعت در مقابل صفحه نمایش بازی های ویدئویی می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای در زندگی شما داشته باشد.

آیا شما یک برنامه نویس هستید؟ اگر این طور است برای بازی کردن با بازی های ویدئویی، زمان بیشتری را در نظر بگیرید. در ادامه این نوشته دلایل مهمی آورده شده است و به برنامه نویسان توصیه میکند که از بازی های ویدئویی استفاده کنند.

1.بازی های ویدئویی مهارت های حل مسئله را تقویت می کنند

تمام بازی های ویدئویی با قوانینی خاص هدایت می شوند. قبل از اجرای هر گونه حرکت، به عنوان یک بازیکن، لازم است که به قوانین احترام بگذارید. این به این معنی است که شما قبل از هر اقدامی باید مغز خود را به طور کامل آماده کنید.

به عنوان مثال، شما از خودتان می پرسید: "آیا این حرکتی که میخواهم انجام دهم در جهت قوانین انی بازی است؟". به عنوان یک بازیکن، شما باید تصمیم صحیحی را در مدت زمانی کوتاهی اتخاذ کنید.

شما می توانید این مهارت را به دنیای برنامه نویسی تعمیم دهید. در نتیجه شما ملزم به ارائه برنامه هایی هستید که مشکلات دنیای واقعی را حل می کنند.درست مثل بازی های ویدئویی، اگر مرحله کنونی بازی را حل نکنید، نمی توانید به مرحله بعدی بروید.

2.بازی های ویدئویی سطح توجه و تمرکز را افزایش می دهد

بازی های ویدئویی، به ویژه آن هایی که دارای مجموعه ای از عملیات های مختلف هستند، نیاز به بالاترین سطح توجه دارند. از دست دادن تمرکز در این بازی ها حتی برای یک ثانیه منجر به باخت در آنها میشود. هرچه توجه بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای برنده شدن در این بازی ها خواهید داشت.

شما می توانید همین عادت را در  زمان برنامه نویسی اعمال کنید. به این ترتیب شما یاد میگیرید چگونه همه توان ذهن خود را به نوشتن کد و پیدا کردن خطاهای برنامه معطوف کنید. توجهی که از بازی به دست می آورید، بهره وری شما را هنگام تولید محصول نرم افزاری بهبود می بخشد.

3.بازی های ویدئویی مهارت های چند وظیفه ای شما را بهبود بخشد

اکثر بازی های ویدئویی شما را مجبور میکنند چندین کار را با هم انجام دهید. شما باید در هر زمان به جنبه های مختلف بازی توجه داشته باشید. اگر این یک بازی مبارزه ای است، شما باید سطح انرژی مبارزان خود را کنترل کنید و در عین حال به دشمنان خود حمله کنید. عدم انجام این کار می تواند به راحتی باعث حذف شما باز بازی شود.

آیا می دانستید که هنگام برنامه نویسی می توانید چندین کار را همزمان انجام دهید؟ شما قادر به نوشتن کد ها هستید ،در حالی که در عین حال برنامه را برای خطاها چک میکنید. شما در مورد همه چیزهایی که روی صفحه نمایش تان اتفاق می افتد توجه بیشتری خواهید داشت.

4.بازی های ویدئویی حافظه ی شما را تقویت میکنند

برای اینکه در یک بازی خاص خوب باشید، باید ترفندهای مختلف را در حافظه ی خود نگه دارید و آنها را اعمال کنید. شما همچنین باید دستورالعمل هایی را که در ابتدای بازی مشاهده کرده اید را به خاطر بسپارید.

در برنامه نویسی، لازم است که قاعده نوشتاری و سمبل های دیگر زبان برنامه نویسی که استفاده می کنید را به یاد آورید. این به شما کمک می کند تا در زمان صرفه جویی کنید. در این صورت لازم نیست هر بار به منابع خارجی این زبان ها مراجعه کنید.

5.بازی های ویدئویی مهارت های اجتماعی شما را بهبود می بخشد

اکثر بازی های ویدئویی قابلیت چند نفره دارند. این ویژگی اجازه می دهد تا بازیکنان مختلف به طور همزمان در برابر یکدیگر بازی کنند. پس به جای صرف تمام وقت خود با کامپیوتر، بازی های ویدئویی به شما فرصتی برای برقراری ارتباط با دیگران در دنیای مجازی می دهند. این به شما کمک خواهد کرد تا دوستان جدیدی را به دست آورید و مهارت های اجتماعی خود را بهبود ببخشید.

منبع

لرن سورس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۵
شهربانو دوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی