طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

بدست آوردن ترافیک بیشتر برای وب سایت شما می تواند به صورت قابل توجهی باعث رشد و کسب و کار شما شود. رقابت زیادی برای جذب افراد به وبسایت های مختلف وجود دارد، بدست آوردن ترافیک بیشتر اگرچه سخت است، اما غیر ممکن نیست

شما به تمام کاربران اینترنت برای بازدید از وب سایتتان نیاز ندارید،هدف شما باید رشد مخاطبانی باشد که به محتوای مورد نظر شما علاقه مند هستند. با یک استراتژی مناسب، می توانید ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید. در این مقاله به شش استراتژی برای دریافت ترافیک بیشتر خواهیم پرداخت.

webtraffic

اجتماعی شدن

امیدوارم این استراتژی را برای رسیدن به ترافیک بیشتر هیچگاه ترک نکنید. اگر محتوای زیادی را ایجاد کنید، باید در جهت رسیدن به مخاطب هدف خود اقدام نمایید.کانال های رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای تبلیغ محتوای شما و روانه کردن ترافیک به وب سایت شما می باشند.

برای مثال، فیس بوک یکی از مؤثرترین پلت فرم هایی است که می توانید برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر خود استفاده کنید. توییتر میتواند برای لینکهای کوتاه و شفاف استفاده شود تا افراد را به سایت شما جلب کند. با این کار میتوان افرادی بیشتری را به سمت سایت خود روانه کنید. البته نباید از اینستاگرام نیز غافل بود.

اینستاگرام امروزه به شبکه اجتماعی عظیم تبدیل شده است که استفاده از آن میتواند برند شما را به بسیاری از افراد بشناسد.

ایجاد سر فصل های برتر

سرفصل ها بخش مهمی از محتوای وب سایت شماست و آنها به جذب مخاطبینی که به محتوای شما علاقه مندند کمک میکند. عدم وجود سرفصلهای قانع کننده باعث خواهد شد محتوای شما نادیده گرفته شود و مخاطبان بالقوه به سمت چیزی که جالب تر باشد، حرکت خواهند کرد. در مورد سرفصل هایی که تحسین برانگیز بوده و احساسات مخاطبان را بر می انگیزد، فکر کنید. این کار باعث خواهد شد مخاطبان مورد نظر شما به مطالعه ی محتوای شما ترغیب شوند.

تمرکز بر روی بهینه سازی صفحات

بهینه سازی محتوا در ترافیک وب سایت ها نقش مهمی دارد. شما در این مورد باید به خاصیتalt  تصاویر ، لینک های داخلی ، تگ های متا و ...  توجه بیشتری داشته باشید. بهینه سازی صفحات وب یک استراتژی ترافیکی ارزشمند است که می تواند به افزایش ورود کاربران از طریق موتور های جستجو کمک بسیاری کند. وقتی وب سایت شما نسبت به سایر رقبا در جایگاه بالاتری در موتور های جستجو قرار گرفته باشد، میتواند در چشم مخاطبان، شما را قوی تر از دیگران نشان دهد. 

شروع به قرار دادن پست های مهمان کنید

پست های مهمان یک راه عالی برای به دست آوردن ترافیک بیشتر و  قرار گرفتن در معرض مخاطبان است. در واقع سایت های زیادی وجود دارند که سال ها از شما جلوترند و مخاطبان زیادی دارند. با قرار دادن یک پست مهمان در یک سایت معتبر، میتوانید به اعتبار خود اضافه کنید. با ارائه محتوای ارزشمند در این پست ها میتوانید کاربران را مجبور به بازدید از وبسایتتان کنید.

استفاده از بازاریابی ایمیل

شما می توانید لیستی از ایمیل افرادی که به محتوای شما علاقه مندند را جمع آوری کنید.این کار را میتوانید با در اختیار قرار دادن یک محتوای ارزشمند در قبال دریافت ایمیل آنها انجام دهید. این مورد برای داشتن یک ارتباط پایدار با مخاطبانتان یک کار حیاتی است. به این ترتیب، بازاریابی ایمیل کمک خواهد کرد تا ترافیک وب سایت تان را افزایش داده و به بازدیدهای تکراری از آن اضافه کنید. همچنین ایمیل های تبلیغاتی می توانند برای جذب یک مخاطب جدید مورد استفاده قرار گیرند.

اینفو گرافیک

طراحی یک اینفوگرافیک برای جلب مخاطبان هدف میتواند یک روش بسیار کاربردی باشد و آنها را درگیر موضوع مورد نظر کند. برای مؤثر بودن یک اینفوگرافیک،  باید به آسانی قابل درک باشند، یک اینفوگرافیک معمولا روایت گر یک داستان، یا محتوای منحصر به فرد است، البته باید دقت داشته باشید که طراحی باید زیبا و مختصر باشد. این یک راه جامع برای ایجاد تعامل با مخاطبان است.

بدست آوردن ترافیک برای یک وب سایت می تواند یک چالش واقعی باشد، اما با استراتژی های مناسب می توانید این کار را انجام دهید. برای این کار باید تلاش مستمر داشته باشید و نا امید نشوید. 

منبع: لرن سورس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۱
شهربانو دوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی