طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی وب همیشه در حال تغییر بوده است و آینده نوید بخشی برای آن متصور است گرایش های جدید هر روز ظاهر می شوند. به نظر می‌رسد الگوریتم های گوگل همه را مجبور به پیروی از اصول سئو کرده‌اند.

طراحی وب ، بهینه سازی آن و فراوانی دستگاه هایی که مردم در حال استفاده از آن هستند، طراحی وب را به شدت گسترده کرده است همه اینها باعث سردرگمی کاربران طراحی وب شده است.

webdesign

اگر شما یک مشتری طراحی وب هستید و یا اینکه می خواهید وب سایت خود را داشته باشید چند نکته کلیدی وجود دارد که باید بر روی آنها تمرکز کنید و تلاش کنید و آنها را بشناسید و درک کنید. من این نکات را در این مقاله لیست کرده ام :

برند تجاری خود را مشخص کرده و به آن تکیه کنید

گرایشات هر روز ظاهر میشود و روزی دیگر از بین می روند. عناصر طراحی وب طور چشمگیری هر ساله تغییر می کند. اما برند شما تغییر نخواهد کرد و آن چیزی خواهد بود که شرکت شما را منحصر به فرد می کند. اگر  گرایشی با مشخصات مورد نظر شرکت شما مطابقت نداشته باشد به سادگی از آن عبور کرده و آن را کنار بگذارید. بر روی تغییراتی تمرکز کنید که تکمیل کننده ماموریت  و هدف شرکت شماست. این کار به شما کمک خواهد کرد که به‌روزرسانی‌های معنی‌داری را پیدا کنید.

بر روی طراحی واکنشگرا سرمایه گذاری کنید

هر چه زمان پیش می‌رود مردم به سمت استفاده بیشتر از دستگاه‌هایی مثل موبایل و تبلت رو می‌آورند. اگر وب سایت شما نتواند در چنین دستگاه‌هایی به خوبی نمایش داده شود، بخش بزرگی از مشتریان خود را از دست خواهید داد. بر روی توسعه وب سایتی تمرکز کنید که در صفحه نمایش های مختلف به خوبی نمایش داده میشود. طراحی واکنشگرا امروزه یک ضرورت است.

responsive

از یک هاست قابل اعتماد استفاده کنید

همانطور که طراحی تغییر می کند بعضی از جنبه های وب سایت همچنان بی تغییر باقی خواهند ماند. بدون یک هاست میزبانی قابل اعتماد با مشکلات زمانبندی روبرو خواهید شد و نمی‌توانید به صورت کامل از پلتفرم خود استفاده کنید.

یک هاست خوب بکاپ منظمی را برای شما فراهم می آورد و به صورت خودکار خود را ارتقا داده و قابلیت گسترش پذیری را برای وب سایت شما فراهم می‌آورد. زمانی که به دنبال هاستی برای وب سایت خود می گردید از کمپانی‌هایی با سابقه طولانی و مناسب استفاده کنید.

بر روی سادگی تمرکز کنید

سادگی فراتر از داشتن ظاهر ساده برای یک وب سایت و تجربه کاربری آن است. مطمئن شوید وبسایت شما با جریان گرایشات مختلف سازگار است شما باید بتوانید به سادگی و بدون کمک یک توسعه دهنده جنبه‌های طراحی، محتوا و قسمتهای مختلف وب سایت خود را تغییر دهید. به شرکت طراحی وب سایت خود رجوع کرده و مطمئن شوید ابزارهای مورد نیاز شما (سیستم مدیریت محتوا) را که برای مدیریت وب سایت در آینده به آنها نیاز دارید، در اختیار شما قرار میدهد.

بر روی یک چشم انداز تیمی برای وب سایت خود تمرکز کنید

چه شما یک تیم خانگی برای وب سایت خود داشته باشید و چه بر روی همکاران خود تکیه کنید، این مهم است که آنها اهداف بلند مدت کسب و کار شما را درک کنند. وب سایت شما باید هر روز آپدیت شود، پس برای جلوگیری از مرگ تدریجی کسب و کارتان از تیم مناسبی برای این کار استفاده کنید. 

امنیت از بالاترین اولویت برخوردار است

امنیت آنلاین یک سرمایه گذاری برای شرکت و آینده وب سایت شما خواهد بود. حفره‌های امنیتی می تواند به اطلاعات مشتری شما آسیب بزند و بر روی فاکتورهای سئوی وب سایت شما تاثیر بگذارد و یا تاثیرات منفی دیگری بر روی استراتژی وب سایت شما داشته باشد. استفاده از پلاگین های امنیتی، داشتن سیستم بک آپ منظم و بررسی دائم امنیتی می تواند از بروز حوادث امنیتی ویرانگر جلوگیری کند.

security

هیچگاه لینک ها را فراموش نکنید

اگرچه این قسمت ممکن است جالب نباشد، اما همیشه لینک ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه آنها به درستی عمل می کند. لینک هایی که مشتریان شما را به هیچ قسمتی از وبسایتتان هدایت نمی کنند، نمی توانند کمکی به شما بکنند. همچنین باید دقت داشت که لینک سازی صوری برای سئو می‌تواند شما را به عقب برگرداند. الگوریتم های گوگل هر روزه در کشف لینک سازی‌ های دروغین قوی‌تر می‌شوند. بر روی لینکهای تمرکز کنید که طبیعی بوده و به دلیل کیفیت محتوای شما ایجاد شده اند.

روی تمرینات سئو تمرکز کنید

سئو به طور مداوم تغییر می‌کند. همیشه باید یک استراتژی بلندمدت سئو برای هر کسب و کاری وجود داشته باشد. زمانی را در نظر بگیرید و بر روی کلمات کلیدی که مخاطبان شما در جستجوی آن هستند ، تمرکز کنید. مطمئن شوید از عنوان های منحصر به فرد استفاده میکنید. همچنین از تگ های متا و دیگر استراتژی های سئو برای رسیدن به موفقیت در بازار استفاده کنید.

ناوبری وب سایت خود را ساده سازی کنید

بازدید کنندگان وب سایت شما دوست ندارند با عبور از چندین صفحه به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند. به جای طراحی یک وب سایت با معماری یک موزه قدیمی ، سعی کنید تمام اطلاعات مورد نیاز کاربران حداکثر با سه کلیک از صفحه اصلی در دسترس آنها باشند.

بر روی محتوا سرمایه گذاری کنید

محتواهای آنلاین دارای عمر کوتاهی هستند. چیزی که امروز شما بر روی وبسایت تان قرار می دهید ممکن است در هفته های آینده نامربوط و به درد نخور باشد. با اصلاح محتوا آن را بازیابی کرده و تغییراتی در عنوان آن اعمال کنید. به روز رسانی منظم محتوای یک تاکتیک مفید سئو بوده و می‌تواند در آینده باعث بهبود تجارت شما شود.

اجتماعی باشید

بسیاری از مردم وب سایت ها را از طریق شبکه های اجتماعی پیدا  میکنند. اگر اطلاعاتی از شرکت شما در این شبکه ها وجود نداشته باشد بخشی از مشتریانی که از این طریق می توانید به دست آورید را از دست داده اید. اطمینان حاصل کنید محتواهایی که روزانه برای وبسایت خود تولید می کنید از طریق رسانه‌های اجتماعی هم در دسترس باشند. از ابزارهای آنالیز کاربران برای به دست آوردن تعداد کاربرانی که هر روزه از طریق شبکه های اجتماعی وارد وبسایت شما می شود استفاده کنید.

social

اعتبار آنلاین خود را مدیریت کنید

هر کسی که حضور آنلاین در اینترنت دارد، دارای اعتباری آنلاین است. با توجه به ماهیت ویروسی برخی محتواها، دقت داشته باشید که محتوای نادرست می‌تواند به اعتبار شما در فضای مجازی خدشه وارد کند. اطمینان حاصل کنید که در اینترنت در مورد سازمان شما چه چیزهایی گفته می شود و به هرگونه نظر منفی در مورد سازمانتان سریع و به صورت مناسب پاسخ دهید.

از ریسک های محاسبه شده استفاده کنید

زنده ماندن و رشد کردن در اینترنت دو چیز متفاوت است . شما می توانید به مدت ۵ سال وب سایت خود را به روز رسانی نکنید. با این حال وبسایت شما در اینترنت زنده است ولی به طور قطع به اهداف خود دست پیدا نمی کنید و در این صورت وب سایت شما یک دارایی راکد و مضر است. واریزهای محاسبه شده وبسایت خود را رشد دهید. سعی کنید از ایده های جدید برای رشد مخاطبان خود استفاده کنید.

منبع

منبع: لرن سورس


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۱
شهربانو دوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی