طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی وب صنعتی است که پر از فرصت های بی نظیر است که میتواند باعث افزایش درآمد شما شود. وقتی برای یک مشتری وب سایتی را طراحی میکنید بهتر است مشتری شما از امکاناتی فراتر از طراحی و توسعه ی یک وبسایت برخوردار شود. البته امکانات اضافی همیشه خوب است ولی برای شما یک الزام نیست. یکی از این امکانات اضافی ارائه فضای میزبانی وب سایت است.

اگر چه این کار میتواند برای شما درآمد خوبی فراهم بیاورد اما ملاحظاتی وجود دارد که باید حتما آنها را جدی بگیرید. ارائه فضای میزبانی به مشتریانتان برای شما تعهدی بلند مدت را رقم خواهد زد. پس قبل از میزبانی وب سایت هایی که طراحی میکنید در مورد این موضوع به خوبی فکر کنید.

قصد دارید در کجا وب سایت ها مشتریانتان را میزبانی کنید ؟

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که میخواهید کجا وب سایت های مشتریانتان را میزبانی کنید. برای مثال آیا میخواهید خودتان سروری را راه اندازی کنید و یا سروری را از یک شرکت برای میزبانی اجاره کنید. مدیریت و راه اندازی یک سرور کاری بسیار زمان بر است و به علاوه شما باید از تجربه و تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشید. شما باید بتوانید امنیت یک سرور را به طور کامل برقرار کنید. این ها دلایلی هستند که اکثر فریلنسر ها را ترغیب میکند که به سمت اجاره فضاهای میزبانی وب سایت حرکت کنند.

user

این کار برای شما استرس کمتری دارد و میتواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. با این حال هنوز هم با وجود استفاده از شرکت های فراهم کننده فضای هاست ، خطر از دست رفتن اطلاعات وجود دارد. وقتی از این سرویس ها استفاده میکنید ، سطح مشخصی از امکانات در اختیار شما قرار میگیرد. به علاوه شما باید از ارائه پشتیبانی شرکت مورد نظر اطمینان خاطر داشته باشید.

شما میخواهید زمانی که مشکلی به وجود می آید آنها در کنار شما باشند. بنابراین همه این موارد انتخاب یک شرکت میزبانی مناسب را پر اهمیت میکند. مهم است که شما بدانید کارها به خوبی پیش میرود و شما با چه کسانی کار میکنید. با این حال همچنان نمیتوان تضمین کرد ، هیچ مشکلی به وجود نمی آید.

راه اندازی

فراتر از همه ی اینها ،راه اندازی یک فضای میزبانی شامل ملاحظاتی است که باید به آنها دقت داشت.اینکه سیستم عامل شما چی باشد ، از کدام نسخه زبان های سمت سرور استفاد می کنید و .. همه این ها مواردی هستند که باید به آنها دقت کافی داشته باشید. شما باید در مورد مدیریت همه چیز فکر کنید. مثلا کنترل پنل هاست شما قادر است چندین وب سایت را در خود میزبانی کند و یا نه؟ همه چیز برای یک admin در دسترس است؟ آیا ایمیل جز پکیج شما است یا خیر؟ همه اینها مسئولیت شما را به عنوان ارائه دهنده فضا به مشتریانتان افزایش میدهد. شاید در ابتدای کار همه چیز ساده به نظر برسد ولی با گذشت زمان مسئولیت های شما سنگین تر خواهد شد.

زیان های اجتناب ناپذیر

مشتریان همیشه برای شما باقی نخواهند ماند. آنها به دلایل مختلف میتوانند از شما جدا شوند. این میتواند زمانی که شما فضای میزبانی به آنها ارائه داده باشید کمی کار را سخت تر کند. اگر آنها نخواهند همچنان با شما کارکنند ممکن است سایت خود را منتقل کنند.

providingwebhosting

بعضی وقت ها، مشتری ممکن است از کار شما چندان راضی نباشد و به سراغ طراحی دیگر برود ، بعضی مواقع در این حین سایت خود را هم از هاست شما به هاست دیگری منتقل میکند. اگر به مشتریانتان فضای هاست ارائه میدهید باید انتظار برخورد با چنین مشتریانی را هم داشته باشید. بهتر است برای اینگونه مواقع خوب فکر کرده باشید و سیاست های را برای خود مشخص کرده باشید.

مشکل در کسب و کار

هیچ کسی دوست ندارد به این موضوعات فکر کند اما واقعیت این است که زندگی غیر قابل پیش بینی است. همیشه ممکن است برای شما اتفاقات غیر منتظره ای رخ دهد. ارائه فضای میزبانی میتواند این مورد را پیچیده تر کند. اگر مشتریان شما به صورت مستقیم با داده های خود در ارتباط نیستند و برای نگهداری داده های خود بر روی یک هاست به شما پول پرداخت میکنند باید برنامه ای برای روزهایی که ممکن است مشکلی برایتان پیش بیاید بریزید. اگر شما به صورت انفرادی کار میکنید این میتواند برایتان کمی سخت باشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۱
شهربانو دوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی