طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

۵ روش برای مسلط شدن بر هنر SEO

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۲ ب.ظ

آیا تا به حال به فکر امتحان شانس خود  در زمینه بهینه سازی برای موتور های جستجو (SEO) بوده اید؟ هرکسی چنین شانسی را خواهد داشت. نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره خواهم داشت، برای بسیاری از تازه کاران ارزشمند خواهد بود.

learn-seo.png

آموزش SEO : نکاتی برای شروع کار

مت کاتس، دنی سالیوان، برایان دین، بروس کلای، لاری کیم... اگر تا کنون اسامی این اشخاص را نشنیده اید، پس چیزی از بهینه سازی برای موتور های جستجو نمیدانید. با این وجود چرا شما نتوانید همانند این افراد در هنر SEO حرفه ای باشید. براساس گزارش های رسیده ، تقاضا برای شغل بهینه سازی موتور های جستجو سالیانه حدود 43 درصد افزایش می یابد.

حتی اهمیت متخصصان بهینه سازی در یک شرکت را نمیتوان به سادگی تخمین زد، به خصوص اگر موضوع به تجارت الکترونیک مرتبط باشد. اگر شما میل شدیدی برای یادگیری تمام نکات  SEO داشته باشید، پنج نکته کلیدی SEO برای سال ۲۰۱۹ وجود دارد که بسیار اهمیت خواهد داشت. در این مقاله این پنج مورد را بررسی میکنیم.

استفاده از ابزار های رایگان و پولی برای تحقیق در مورد کلمه کلیدی

براساس آمارهای گزارش شده، متوسط حقوق یک متخصص seo در سال نزدیک به 66,000 دلار است. این دلیل خوبی برای جویندگان کار است، وقتی که بخواهند به یک متخصص در زمینه SEO تبدیل شوند. با این حال باید آزمایشات زیادی را در مورد سئو انجام دهید و تلاش زیادی را برای افزایش مهارت‌ های مختلف در این فیلد به کار ببرید.

برای مثال، ممکن است با تحقیق در مورد یک کلمه کلیدی شروع کنید. در این مورد برخی خدمات رایگان و البته پولی مانند Ahrefs، Semrush ، Google Analytics  وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای مشخص کردن مسیر صحیح استفاده کنید. خدمات مذکور به شناسایی کلمات کلیدی، عبارات کلیدی، همچنین حجم و سختی آن‌ها براساس کلماتی که در فیلد جستجو وارد می‌کنید، کمک می‌کند .

خودتان را با دنیای سئو آشنا کنید

حتی اگر شما باور دارید که همه چیز را در مورد بهینه‌سازی موتور جستجو می‌دانید، از دوستانی از خود که در این زمینه کار می‌کنند، اخبار جدید را دریافت کنید. SEO خیلی ناپایدار و غیرقابل‌پیش‌بینی است . قوانین بازی هر روز تغییر می‌کنند ، بنابراین باید چشم‌های خود را باز نگه دارید.

بهترین راه برای بروز ماندن در این صنعت ، دنبال کردن متخصصانی از SEO در زمینه‌های مختلف است که در رسانه‌های اجتماعی مانند Facebook ، توئیتر، اینستاگرام ، LinkedIn و غیره حضور دارند. همچنین باید در گروه‌ها و جوامع مختلفی که به این موضوع اختصاص دارند نیز عضو شوید.

Rand Fishkin یکی از راهنماهای متخصصین SEO است که می‌تواند توصیه‌های ارزشمندی به شما ارائه دهد. شما حتی می‌توانید با برخی از متخصصان تماس بگیرید، اما انتظار نداشته باشید که آن‌ها به سرعت پاسخ دهند. بهترین پلتفرم برای یادگیری SEO توییتر است چون بیش‌ترین گروه‌های اختصاص‌ داده‌ شده به این زمینه و بازی‌های مرتبط با آن را دارد. برای افرادی که در یادگیری سئو بسیار مشتاق هستند، بلاگ های زیر ارزشمند خواهد بود :

  • Mom Blog
  • Neil Patel’s Blog
  • SEO Book
  • Search Engine Land

میتوانید نکته های زیادی در مورد SEO در این وبلاگ ها پیدا کنید که برای افراد مبتدی بسیار ارزشمند هستند.

به دنبال یک مربی باشید

درست همانند زمانی که یک بازیکن فوتبال به یک مربی فوتبال نیاز دارد ، یک متخصص SEO هم به یک مربی در این زمینه نیاز دارد. شاید یکی از مهم‌ترین گام‌ها که ممکن است دشوار و تا حدی گیج‌کننده باشد این است که تمام احتمالات و انواع SEO را در نظر بگیرید.

شما به کسی نیاز دارید که آنها را برای شما توضیح دهد تا بتوانید ایده‌ای از نحوه کار آن‌ها داشته باشید. اینجا جایی نیست که بتوانید همه اصول اولیه را با کمک درس‌های ویدیویی و برخی راهنماهای دیگر یاد بگیرید . SEO به تحقیق و درک عمیق نیاز دارد.

تا آنجایی که میتوانید مطالعه کنید

اگر نتوانید هزاران کتاب در زمینه SEO پیدا کنید، قطعا صدها کتاب حتما در این زمینه وجود دارد. آن‌ها معمولا ً همه چیز را توضیح می‌دهند : از فرآیند توسعه وب سایت تا بهینه‌سازی کامل SEO. باید با یک کتاب درسی برای دانش آموزان شروع کنید و به سمت راهنماهای پیچیده‌تر حرکت کنید. کتاب های زیادی در این زمینه در زبان انگلیسی وجود دارند که بسیار ارزشمند هستند.

ارتقا سئو از طریق نوشتن محتوا

بسیاری از متخصصان SEO آنچه را که با نوشتن محتوا و copywriting انجام می‌دهند، ترکیب می‌کنند. این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا بهره وری بالاتری داشته باشند. برای مثال باید به تمرین خود ادامه دهید و وبلاگ خود را شروع کنید و ببینید که این کار چقدر خوب انجام می‌شود. اگر شما هیچ تمایلی به نوشتن متون براساس الزامات فنی خود ندارید ، می‌توانید از یک متخصص در این زمینه استفاده کنید. آنها به شما در تنظیم محتوا کمک خواهند کرد.

منبع: لرن سورس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۲
شهربانو دوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی