طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

داشتن یک وبلاگ برای برخی کسب و کارها شاید ضروری به نظر نرسد، حتی برای بعضی احمقانه به نظر می‌رسد!! چرا کسی باید به مطالبی که به صورت تصادفی توسط یک کمپانی تولید می شود، توجه کند؟ اما به طور قطع ثابت شده است که داشتن یک وب سایت، همراه با یک وبلاگ فعال می تواند منافع کسب و کار هر کسی را تامین کند.

150624-The_Current_state_of_blogging_1200x628-01

اغلب هزینه هایی که برای تولید محتوا انجام می دهید به شما برگشت داده خواهد شد. پس می توان به سادگی فهمید که صرف زمان برای تولید محتوا کاری ارزشمند است، اما مهمترین مزایای وبلاگ‌نویسی برای یک کسب و کار عبارتند از :

مردم به شرکتهایی که وبلاگ دارند اعتماد می کنند

تاکنون فکر کرده اید که چرا برخی شرکت‌ها می‌توانند مبالغ بیشتری را از مشتریان بگیرند؟ در حالی که برخی دیگر در تلاش برای جذب مشتریان جدید با مبالغ پایین تری هستند؟ حتی در صورتی که محصولی مشابه را ارائه می دهند. یکی از دلایل آن اعتماد به برند است. اگر مشتریان به برند شما اعتماد نکنند، نسبت به هر خریدی مردد خواهند بود.

وبلاگ نویسی یکی از موثرترین راههای برقراری اعتماد است و نشان می‌دهد که شما می دانید چه کاری دارید، انجام می دهید. اما چرا؟ با به اشتراک گذاشتن دانش خود به شکل پستهای وبلاگ هم می توانید به مخاطبین خود آموزش دهید و هم تخصص خود را ثابت کنید. اگر محتوای شما برای خواننده روشن، تازه و مفید باشد به سرعت در چشم کاربران به یک مرجع تبدیل خواهید شد. وقتی توانستید اعتماد سازی کنید شرکت شما می‌تواند به منبعی از اطلاعات برای جذب مشتریان تبدیل شود.

 وبلاگ نویسی یکی از ساده ترین کانال های بازاریابی است که باید حفظ شود

Image-1

علیرغم افزایش رقابت در بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو ، وبلاگ نویسی هنوز یکی از آسان‌ترین کانال های بازاریابی برای شروع و مدیریت کار است. طبیعتاً این به این معنا نخواهد بود که کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد، در حقیقت تولید محتوا و وبلاگ نویسی می تواند یکی از وقت گیر ترین و مهم ترین کارهایی باشد که نیاز است به طور مداوم انجام شود.

اما اگر در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید و برای خود تقویم محتوا ایجاد کنید، وبلاگ نویسی می‌تواند به یکی از منابع ثابت وب سایت شما برای جذب کاربران تازه تبدیل شود. امنیت و ثبات ترافیک ارگانیک اغلب مورد سوال قرار می‌گیرد، به خصوص آنهایی که توسط برخی به روز رسانی های جدید گوگل بدنام شده اند، که خوشبختانه گوگل با قضاوت در مورد کیفیت وب سایت شما عوامل مختلفی را مد‌نظر می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین آن‌ها محتوایی است که تولید می کنید، اگر می‌خواهید وبلاگ خود را با پست های باکیفیت پر کنید، حتما سعی کنید محتوای اورجینال داشته باشید. کپی کردن محتوا از وب سایت های دیگر بدترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. در صورت پیروی از اصل تولید محتوای تازه می‌توانید به کسب و کار خود اعتبار ببخشید. در این صورت وبلاگ شما به یک دارایی ارزشمند برای شما تبدیل می شود و می تواند سال ها به کسب و کار شما خدمت کند.

تولید محتوا و وبلاگ نویسی می تواند کانال های دیگر را نیز برای شما حفظ کند

زمانی که جریان ثابتی برای تولید محتوا داشته باشید، می توانید از این محتواها در کانال های بازاریابی مختلف استفاده کنید. برای مثال می توانید محتوا را در رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به اشتراک گذاشته و یا از طریق ایمیلی که به کاربران می فرستید، به آنها لینک دهید. اگر کاربران محتوای شما را دوست داشته باشند به راحتی و بدون هیچ مقاومتی می‌توانید به اینباکس آنها در ایمیل نفوذ کنید.

در این صورت حتی آنها منتظر ارسال ایمیل از طرف شما خواهند بود. اما شاید بگویید من لیست ایمیلی برای ارسال مقالات خود ندارم. اصلا نگران نباشید. داشتن یک وبلاگ فرصت‌های زیادی را برای شما فراهم میکند که میتوانید از آن برای دریافت ایمیل کاربران استفاده کنید. برای مثال می توانید در قبال ارائه یک کتاب الکترونیکی از کاربران بخواهید ایمیل خودشان را در اختیار شما بگذارند.

محتوا و وبلاگ‌نویسی کانال‌های مختلف دیگری را با هزینه بسیار پایین برای شما حفظ خواهد کرد. در این صورت بعدا می توانید از همین کانالها به نفع خود و کسب و کار خود بهره ببرید. از طرفی داشتن حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود، اعتبار خود را افزایش دهید و برند خود را برجسته کنید.

کنترل بیشتری بر روی تصویر برند تان به شما خواهد داد

وبلاگ نویسی کنترل بیشتری از درک مخاطبین نسبت به برندتان به شما خواهد داد، روشی که در نوشتن مقالات در وبلاگ خود استفاده می کنید، می تواند نگرش خوانندگان تان را نسبت به شرکت تان شکل دهد. برای مثال می توانید در هنگام نوشتن در مورد سهام بسیار حرفه‌ای باشید و اگر مخاطبان شما مادران خانه دار هستند از یک لحن ساده تر استفاده کنید.

به شما کمک می کند ارتباط پایداری با مشتریان داشته باشید

Image-2

چگونه از یک وبلاگ متوسط به یک وبلاگ خوب تبدیل شویم. برخی از بهترین وبلاگ ها آنهایی هستند که به وسیله مردم حتی زمانی که صبحانه می‌خورند، خوانده می‌شوند. اهمیتی ندارد این پست را دوستان آنها نوشته باشند و یا یک پروفسور دانشگاه، چیزی که اهمیت دارد این است که مطالب پست های شما مشکلات آنها را حل کند. برای مثال با مطالب شما بتواند مهارت های جدید یاد بگیرند.

در این صورت می توانید کسب و کار خود را ارتقا دهید، البته اگر سعی کنید بیش از حد از بازاریابی و تبلیغ در مطالب خود استفاده کنید ممکن است حتی اگر مطلب شما کیفیت بالایی داشته باشد، توسط خوانندگان نادیده گرفته شوند. با داشتن محتوایی که مخاطبین را مشتاق به خواندن کند، می توانید بخش خاصی از مخاطبان خود را بارها و بارها جلب وبسایت خود کنید.

در این صورت یک رابطه طولانی مدت را به وجود آورده اید. حتی آنها می توانند به مشتریان وفادار و طرفداران برند شما تبدیل شوند. وبلاگ نویسی می تواند باعث رشد کسب و کار شما شود. داشتن وب سایتی که خوانندگان بتوانند مطالب آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند، تنها یکی از راه‌هایی است که وبلاگ شما می‌تواند کسب و کارتان را ارتقا دهد.

وبلاگ نویسی می تواند ترافیک زیادی را به سمت شما جلب کند

حتی لازم نیست یک برند بزرگ باشید، می توانید از ترافیک رایگان گوگل و موتورهای جستجوی دیگر لذت ببرید. تنها چیزی که نیاز دارید داشتن یک تقویم محتوا و تحقیق درست در مورد کلمات کلیدی مناسب است. نگاهی به نمودار بالا بیندازید، وب سایت هایی که به صورت مرتب محتوا تولید می‌کنند، ۶۷ درصد بیشتر از طریق خود وبسایت و ۹۷ درصد از طریق لینک هایی که با آنها ارجاع داده می‌شود، ترافیک به دست می آورند. که این خود نشان از  تاثیر شگفت انگیز محتوا در رشد کسب و کار شما دارد 

منبع: لرن سورس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۲
شهربانو دوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی