طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت | برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی

۱۵ دلیل برای ایجاد وب سایتی با استفاده از HTML

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۱۰ ب.ظ

آیا می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید؟ امروزه وب سایت ها یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی دنیای دیجیتال هستند. بسیاری از شرکت ها یا موسسات برای خود وب سایتی را راه اندازی کرده اند. وب سایت ها وسیله ای عالی برای تبلیغ کسب و کار شما هستند و با آنها میتوانید به راحتی با مردم ارتباط برقرار کنید.

Reasons-To-Build-Your-Website-With-HTML-1280x640

امروزه در مقایسه با گذشته ساخت و راه اندازی یک وب سایت بسیار ساده تر شده است . در اینترنت ابزارهای فراوانی را برای ساخت وب سایت مورد نظرتان را میتوانید پیدا کنید. با این حال باید همچنان نگران فاکتورهایی همچون امنیت ، سرعت و کاربر پسند بودن وب سایت خود باشید.

وب سایت ها را می توان به روش های مختلف ساخت. میتوان وب سایتی را با استفاده از ابزارهای موجود و یا نوشتن کد های HTML ایجاد کرد. در این مقاله به 15 دلیل ارجحیت استفاده از کد های HTML در مقابل استفاده از ابزار های موجود خواهیم پرداخت.

کنترل کامل بر روی سایت

وقتی وب سایتی را  با کد های HTML پیاده سازی میکنید کنترل بیشتری بر روی وب سایت خود دارید، درحالی که وقتی از ابزار های مختلف برای این کار استفاده میکنید از چنین انعطافی برخوردار نیستید. از طرفی دیگر با استفاده از کدهای HTML کنترل کاملی بر طراحی و همچنین قابلیت های وب سایت خود خواهید داشت. اگر یک توسعه دهنده حرفه ای هستید، با استفاده از کدهای HTML میتوانید وب سایت خود را به هر روش ممکن کنترل کنید.

HTML ساده و آسان است

یکی از دلایل اصلی استفاده از HTML برای ساخت وب سایت ها کدنویسی ساده و آسان آن است. هیچ قواعد سختگیرانه ای برای دنبال کردن در طول فرآیند کد نویسی وجود ندارد. تنها چیزی که باید بدانید نحوه استفاده از عناصر مشخص در مکانی مناسب است.

HTML تقریبا  توسط تمام مرورگرها پشتیبانی می شود

وقتی وبسایتی را با استفاده از زبان HTML ایجاد میکنید، تقریبا تمام مرورگرهای محبوب مانند Chrome، Firefox، Safari و Opera  از آن پشتیبانی میکنند. تمام عناصر و تگ هایی که برای ساخت یک وب سایت توسط این زبان نوشته میشود در این مرورگر ها شناخته شده هستند.

پشتیبانی از چند رسانه ای

وب سایت های که با HTML ساخته میشوند ، از انواع مختلف چند رسانه ای مانند تصویر، موسیقی، صدا، انیمیشن و .. پشتیبانی میکنند. می توانید محتوای چند رسانه ای را که به صورت استاتیک با استفاده از عناصر مشخصی در زبان HTML به صفحه خود اضافه کنید.

نیاز به عملیات نگهداری ندارید

زمانی که وب سایت خود را با استفاده از HTML ایجاد کردید، لازم نیست نگران نگهداری وب سایت خود باشید. زیرا وب سایت ساخته شده با این زبان استاتیک است. بنابراین نیازی به نصب هر گونه به روز رسانی و یا نگه داشتن نسخه پشتیبان از آن نیست.

زبان HTML بهترین گزینه برای ساخت وب سایت های کوچک و استاتیک است

اگر شما در حال ایجاد وب سایتی کوچک و استاتیک هستید که  قصد ندارید به طور منظم مطالب آن را تغییر دهید،استفاده از زبان HTML بهترین انتخاب برای شما است. وب سایت HTML استاتیک هستند و زمانی که ایجاد شوند نیاز به تغییر مکرر ندارند.

بارگذاری وب سایت شما سریعتر است

وب سایت هایی که با زبان  HTML ایجاد شده اند نسبتا سرعت بارگذاری آنها در مرورگر کاربر بیشتر است. دلیل بارگیری سریع سایت این است که وب سایت HTML دارای محتوای استاتیک است و نیازی به دانلود محتوی پویا برای نمایش در صفحه وب نیست.

به هر طریقی که میخواهید میتوانید وب سایتتان را سفارشی کنید

یکی دیگر از دلایل انتخاب HTML برای ساخت وب سایت این است که می توانید وب سایت خود را به هر طریقی که می خواهید به طور کامل سفارشی سازی کنید. تنها چیزی که لازم دارید این است که باید تسلط کاملی بر روی زبان HTML داشته باشید. در زمان ساخت یک وب سایت با استفاده از کد های HTML محدودیتی نخواهید داشت.

هیچ بروز رسانی لازم نیست

به غیر از وب سایت های پویا، وب سایت هایی که با HTML ایجاد میشوند نیازی به بروز رسانی ندارند، زیرا هیچ پلاگینی در وب سایت وجود ندارد که نیاز به بروز رسانی داشته باشد. تمام محتوا در وب سایت های HTML استاتیک بوده و می تواند به صورت دستی در صورت لزوم تغییر یابد. بنابراین با ساخت وب سایت HTML  می توانید از بروز رسانی های خسته کننده دوری کنید.

امنیت

وب سایت هایی که با استفاده از زبان HTML و به صورت شخصی ایجاد میشوند از امنیت بالاتری برخوردار هستند . بنابراین هکرها برای پیدا کردن نقاط ضعف در وب سایت و هک کردن آن کار دشوارتری در پیش رو خواهند داشت. با این حال برای جلوگیری از هک باید کدنویسی شما توسط یک متخصص انجام شود.

میزبانی ارزان

میزبانی وب سایت های استاتیک HTML در مقایسه با وب سایت های دینامیک ارزانتر است. شما نیازی به هزینه اضافی برای پلاگین ها و پشتیبان گیری برای وب سایت های استاتیک ندارید، اما اگر وب سایتی داینامیک دارید، باید هزینه های اضافی را برای میزبانی پرداخت کنید.

وب سایت شما با کمترین امکانات کار میکند

اجرای وب سایت هایی که با استفاده از HTML کدنویسی شده اند به امکانات کمتری نیازمند هستند. در واقع به سروری که در آن  MySQL و یا PHP نصب شده باشد نیازی ندارید. بنابراین هزینه هاستینگ این گونه وب سایت ها بسیار مقرون به صرفه تر است.

ساخت وب سایت های سازگارتر

با استفاده از زبان HTML میتوان وب سایت هایی ایجاد کرد که با اکثر دستگاه ها با اندازه صفحه نمایش متفاوت سازگار باشد. اگر شما در کدنویسی این زبان حرفه ای هستید پس این زبان انتخابی ایده آل در این مورد است.

انعطاف پذیری

یکی دیگر از دلایل ایجاد وب سایت با استفاده از HTML انعطاف پذیری است.  این زبان به شما این امکان را می دهد که هر صفحه را در وب سایت خود متفاوت طراحی کنید.می توانید به صورت جداگانه هر صفحه را طراحی کنید.

نتیجه

در نتیجه، ساخت وب سایتی با استفاده از HTML دارای مزیتی برابر با ساخت صفحات وب با ابزارهای دیگر است. البته باید توجه داشت در همه جا نمیتوان از وب سایت های استاتیک استفاده کرد، مخصوصا اگر وب سایتی داشته باشید که بخواهید روزانه محتوای آن را تغییر دهید. با این حال استفاده از این زبان به شدت تو

منبع: لرن سورس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۴
شهربانو دوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی